EZZEL KEZDŐDIK MINDEN

Elégedetlen vagyok a testemmel! Elégedetlen vagyok a gondolataimmal! Elégedetlen vagyok az anyagi helyzetemmel! Elégedetlen vagyok a partneremmel! Elégedetlen vagyok a gyerekeimmel! Elégdetlen vagyok az egész életemmel!

Friss topikok

  • pretty.bige: Sziasztok! Szentem ez a cikk az emberek nagyrészére vonatkozik. És ez így is van. Mindig voltak ki... (2010.09.06. 17:24) Az ember
  • hiaklo: NEM JÓ A DÁTUM... (2009.02.04. 15:12) Nem működik a blogom?
  • hiaklo: az előbbiekhez képest elég kicsi a látogatottság... (2008.11.04. 08:46) Bosszankodás, harag, stressz, elvárások
  • kati62: Kedves bbemeslepke Igazán szívből és nem szinből irtam amit irtam,köszönet kedves szavaidért.Van n... (2007.11.06. 17:41) ŐSZINTÉN
  • bbemeslepke: A napokban eszembe jutott még valami... Mi nők hajlamosak vagyunk arra, hogy akkor lássuk szépnek... (2007.11.05. 15:10) Tükör

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Témák

Jegyezd meg ezt az oldalt

ŐSZINTÉN

2007.10.11. 17:58 - kati62


Öszintén.........már amikor belenézek a tükörbe...
tudom sok-sok idő kell az összeszedett valóm mgvalósitására,
konkrétan csak akkor tettszik a látvány ha tudom valami JÓ és igazi nagybetükkel JÓ fog történni velem.
Igen akkor élénk a szemem nincsenek karikák,az a méla fáradság ami még tegnapról maradt.
Akkor eldöntöm nem hagyom magam leigázni a tegnap fáradságával és az éjszaka rossz álmaival, azért is jókedvem lessz és igen szép leszek!!
Mert ha jól megy a napom abban én is bennevagyok és nem hagyom, hogy a kollégák vagy a főnők elrontsa a holnapi jó felkelésem, már ma arra készülök holnap mi legyen...az aminek örülhetek.
De bizony bejön időnként a fáradt szomorú reggel és akkor jólenne elkerülni a tükröt, mert ha belenézek akkor mindha nem az arcom látnám hanem a lelkem és nagyon nehéz megrenoválni kifesteni és felvirágoztatni a lelkem arcát.
Igen őszintén ez az élet.........vag nem??
Kati62

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr29193586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilcsi 2007.10.12. 09:28:46

Honnan lehet tudni, hogy valami JÓ az biztos, hogy jó is...és nem derül ki később hogy...

kati62 2007.10.12. 20:53:16

Szerintem a JÓ......hm igen jólehet ha találkozpm valakivel akit szeretek,vagy JÓ azis ha nem kell egynapig az anyagi nehézségekkel foglalkozni,igen az is JÓ ha tudom szivmelengető életem magzatai jönnak haza és már reggel felvirágoztatom a lelkem a számukra és boldogan készülök a találkozásra ,és a kezem viszket,hogy magamhoz ölelhessem drága szeretett gyerekeimet,JÓ ha az életemben találkozom valakivel akitöl tanulni lehet,és nem néz le a tudás hiánya miatt,vagy az is jó amikor találkozunk a szerelmünkkel.......de igen -igen nem tudható,hogy tényleg jó-e amire várunk és nem romlik-e el a találkozásnál valami,vagy nem bántanak-e meg.....de a lélek azért csak hisz és remél

hiaklo 2007.10.24. 10:24:32

Őszinteség:

Sokszor az ember nem tud igazán őszinte lenni...
Őszinteségre törekedni kell ...ennyi!
Őszinteségre ömagunkal szemben...ez lenne a legjobb...ilyenkor tudunk csak őszinték lenni másokkal is.
Sokszor az önálltatást a legnehezebb észrevenni!
A tükrös (en-vagyok.blog.hu/2007/10/08/tukor_2) - ben írta B.p. hogy milyen gyakorlattal lehet egy kicsit ...felvirágoztatni (ahogy az előttem szóló fogalmaz) a lelkünket tényleges és akaratlagos gyakorlattal...
Őszinte ez?
Lehet, hogy egy darabig nem lesz őszinte...de egy idő után..."Gyakorlat teszi a mestert"

kati62 2007.10.24. 18:34:47

,,ÖSZINTE EZ? Nos erre szeretnék reagálni!
Ha a lelkem , igazságtalanságot tapasztal ,önnállóan elkezd dönteni,és igen ha valaki nem öszinte akkor csak színböl örül,de ha igen öszinte vagyok amire a lelkem kötelez,akkor csak kicsit félretolom a bensőmben a napi gondokat ,azért,hogy a hatalmas igazi öröm kiférjen ,és áttudjam adni a közelgő kedvesnek.Ettől nem vagyok őszintétlen csak nem az ajtóban fogadom a vendéget a gondjaimmal,és ha igazi barát testvér,gyerek ,szerelmem ,akkor meglátja ha valami gondom van ,megkérdezi és igen akkor őszintén szívből elmondhatom neki a problémámat.Nade nem kell naivnak lenni.............van aki valóban megjáttsza a jelenetet,az igen messze van az öszintétől és még az ijen ember nem átalja kiejteni a száján azt,hogy ŐSZÍNTÉN ,pedig dehogy csak úgy ömlik a vitriol a szájából ,szövi a cselszövés hálóját,hihetetlenül dekorativan ecseteli a sok-sok hazugságot ,na ez a nem őszinte!!!!A lélek felvirágoztatás =a legmaximálisabb szeretet kinyilvánitása,nem álságos ,hanem szeretetteljes.Kivülröl is látszik,és valami megfoghatatlan erőtér pozitiv energia veszi körül.

hiaklo 2007.10.30. 19:58:53

Nagyon sok keserűséget és bánatot kellett ezek szerint "lenyelned" ha ennyire megérintett az őszinteség kérdése.
Igen, nagyon sok hamisság közt kell ebben az életben megtalálnunk az igazi őszinteséget.
Ha őszinték vagyunk önmagunkal...akkor ... ha más nem őszinte...az az ő dolga...előbb utóbb ő is egyedül áll az "ítélőszék" elé...

bbemeslepke 2007.11.05. 15:19:38

Kedves kati62! Nagyon szépen megfogalmaztad azokat a dolgokat, amik "jók"... igen, ezek csodás pillanatok!
Az őszinteség és a nyíltság nekem is nagyon fontos dolgok. Sajnos évekig kaptam a hazugságot, mellébeszélést, félrevezetést... éppen ezért ma már nem tudom úgy tolerálni ezeket, mint régen.
Igenis tudni akarom az igazságot, a valóságot, még ha fáj is... de legalább tudom, hogy mi van, és el tudom dönteni, hogy mit tegyek, vagy gondoljak.
Igen, fontos hogy magunkkal legyünk őszinték, és így leszünk másokkal is azok.

kati62 2007.11.06. 17:41:52

Kedves bbemeslepke
Igazán szívből és nem szinből irtam amit irtam,köszönet kedves szavaidért.Van nekem egy idős barátném mit barátném lelki szemetesládám ,pótanyám ,és igen a tanitóm is,lehet mondani.
Volt idő mikor én sem mondtam ki az igazat,sőt lehetne mondani füllentettem is,egészen addig amig rákellett jönnöm a példamutató őszinteség és félelem nélküli igazmondás ,sokkal de sokkal könnyebb mint hazudni.Mert ugye ha hazudik valaki akkor nem szabad elfelejtenie azt ,hogy mit is hazudott ,mert ugye jó magyar közmondás ,hazugember és a sántakutya esete,és hogy visszatérjek őreg barátnőm a szemem láttára bizonyitotta be nekem ,mennyivel jobb igazat mondani,mert aki hazudik nekünk az elszégyenli magát egy igaz ember társaságában.Bizony megesett velem hogy ifjukori barátnőm sok álnokságot elkövetett ellenem és ebből kifolyolag nekem keserves volt az életem ,és megértem 20 év után ,hogy amikor találkoztunk a nagyon magabiztos ember arcára kiült a kétségbeesés ,az elmult hazugságai és rossztettei miatt,arra számitott a találkozásunkkor ,hogy majd jól lehordom és veszekszek vele,tévedett ezt a csatát én nyertem meg,kérérs nélkül bocsánatot kért és láttam nagyon rosszul érzi magát.
Magamban belül elgondoltam ,lehet hogy én akkor az őszinteségem ,ha ugytettszik naivságom áldozata lettem,igy az évek alatt megtanultam én is, igazat mondani JÓ,MÉGHA SZÁZSZOR IS AZTHISZIK RÓLAM KICSIT BOGARAS,a lényeg az ,én nyugodtan szeretnék élni és nem bántani a saját lelkem azzal ,hogy hazugságokkal terheljem,ha igazat mondok
mindig ugyanazt mondom,saját magam előtt sem kell szégyenkezni
Megfigyeltem sokszor aki hazudozik és álnokoskodik,soha nem néz nyiltan a szemembe,csak elnéz a fejem mellett ,vagy bámészkodik,az ijen ember nem is beszél mélyérzelemről,csak felületesen cseveg a semmiről.A probléma csak az ,nagyon sokan vannak,ezért igazán drágakőnek számit egy igazi barát ,vagy barátnő,vagy kedves.
szeretettel kati


süti beállítások módosítása