EZZEL KEZDŐDIK MINDEN

Elégedetlen vagyok a testemmel! Elégedetlen vagyok a gondolataimmal! Elégedetlen vagyok az anyagi helyzetemmel! Elégedetlen vagyok a partneremmel! Elégedetlen vagyok a gyerekeimmel! Elégdetlen vagyok az egész életemmel!

Friss topikok

  • pretty.bige: Sziasztok! Szentem ez a cikk az emberek nagyrészére vonatkozik. És ez így is van. Mindig voltak ki... (2010.09.06. 17:24) Az ember
  • hiaklo: NEM JÓ A DÁTUM... (2009.02.04. 15:12) Nem működik a blogom?
  • hiaklo: az előbbiekhez képest elég kicsi a látogatottság... (2008.11.04. 08:46) Bosszankodás, harag, stressz, elvárások
  • kati62: Kedves bbemeslepke Igazán szívből és nem szinből irtam amit irtam,köszönet kedves szavaidért.Van n... (2007.11.06. 17:41) ŐSZINTÉN
  • bbemeslepke: A napokban eszembe jutott még valami... Mi nők hajlamosak vagyunk arra, hogy akkor lássuk szépnek... (2007.11.05. 15:10) Tükör

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Témák

Jegyezd meg ezt az oldalt

Tükör

2007.10.08. 08:22 - hiaklo

Címkék: én önképzés egsézsésg

Reggel felébredtem és belenéztem a tükörbe!
Megrettentem...
Ki ez?
Álmodom? Még nem ébredtem fel eléggé?
Zilált kinézetű vénasszony vizslat rám vissza a tükörből...
Nézem és nem ismerem fel önmagam!
Ez nem én-vagyok!

Csapzott ritkuló haj...az egyébként magas homlokon mély barázdák középen .. "ritka-szép" szemöldök, ami inkább ritka mint szép...már régen tetováltatni kellett volna! Mélyenülő karikával övezett barna szemek...a szarkalábak és ráncok - felületesek és mélyek is ...
Folytassam?
Mire jó ez az egész?
Nincs is kedvem belenézni újra a tükörbe!
Becsukom a szemem! Hátha valami csoda folytán eltűnik az előbb elémtáruló látvány!


Ki az aki hasonló élménnyel kezdi a napot?

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr29189752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocsirán katalin · http://katinka 2007.10.08. 10:54:00

Iluska köszi
nem vagy te sem csúnya sem vén csak ma lehet rossz kedved van.De hála az égnek végre találkoztunk.
puszika
katinka

hiaklo 2007.10.09. 15:11:11

Igen, az agyam az tudja...de az érzéseim...
Te?
Elégedett vagz azzal amit látsz reggel a tükörben, mosdatlanul...smink nélkül... őszintén?

kati62 2007.10.09. 22:38:32

Öszintén.........már amikor belenézek tudom sok-sok idő kell az összeszedett valóm mgvalósitására,konkrétan csak akkor tettszik a látvány ha tudom valami JÓ és igazi nagybetükkel JÓ fog történni velem.Igen akkor élénk a szemem nincsenek karikák,az a méla fáradság ami még tegnapról maradt.Akkor eldöntöm nemhagyom magam leigázni a tegnap fáradságával és az éjszaka rossz álmaival,azért is jókedvem lessz és igen szép leszek!!
Mert ha jól megy a napom abban én is bennevagyok és nemhagyom,hogy a kollégák vagy a főnők elrontsa a holnapi jo felkelésem,már ma arra készülök holnap mi legyen az aminek örülhetek.De bizony bejön időnként a fáradt szomoru reggel és akkor jólenne elkerülni a tükröt,mert ha belenézek akkor mindha nem az arcom látnám hanem a lelkem ,és nagyon nehéz megrenoválni kifesteni és felvirágoztatni a lelkem arcát.Igen őszintén ez az élet.........vag nem??

b.p. 2007.10.10. 00:43:20

Drága Hiaklo! Fütyülök arra, hogy mit mutat a tükör. A tükörképnek az én arcom, fizikai kinézetem csak egyik tényezője. Megvilágítással, megfelelő tükörrel és esetleg sminkkel sokat lehet módosítani a képen. Ismerjük a megjelenés fokozásának női praktikáit.Inkább a többi ember arcát használom tükörnek, megbízhatóbbnak vélem. Nem ráncokat, ritkuló hajat mutatnak, hanem kedvességet, szeretetet. Fontosabb.

Van egy régi, közismert trükköm. Ha a tükörbe nézek és nem tetszik a látvány, akkor ránézek a szám sarkára. Biztos, hogy lefele konyul. :-( Hát ezen erővel segítek, felhúzom akarattal. :-) Ha sikerül legalább 5 percig kis odafigyeléssel fent tartani, az az idő már elég ahhoz, hogy áthangolódjak és derűt érezzek a lehangolt, rossz kedv helyett. Nagyon egyszerű és hatásos. Kár, hogy nem mindíg jut eszembe. De egyre többször... :-)))

Éva a testszobrász · http://www.cellulitisz.blog.hu 2007.10.24. 11:34:47

Kedves Hiaklo!

Tudtad, hogy a mosoly megszépíti az arcot? Mosolyogj arra a vénasszonyra és mondd azt neki, hogy leszarod, hogy néz ki, nem az számít, és mindjárt sokkal de sokkal szebb lesz az arca, mindegy milyen ráncos.

Egyébként én sem vagyok elégedett a látvánnyal, ha belenézek, mondjuk nekem nem a képem a gond, hanem a többi.
Az se vigasztal, hogy sok másik nőnek sem szebb a hátsója.
Most tornázok kicsit a jobb látvány miatt, aztán majd vagy elégedett leszek, vagy nem nézegetem magam a tükörben. :)

Úgyhogy ne emészd magad, ha meg elégedetlen vagy, akkor változtass. Képes vagy rá.
Szép, vidám napot!

bbemeslepke 2007.10.30. 15:08:57

Szerencsére reggelente nincs időm a tükörrel és a benne látott képpel foglalkozni. Sokszor az oviból hazatérve nézek bele úgy igazán, és szörnyűlködöm, hogy ilyen fejjel már megjártam a piacot, és az ovit is... Aztán legyintek egyet, és teszem a dolgom.
Belül akarom rendbetenni magam... aztán ha ez megvan, akkor már másképp fogom látni a tükörképemet is... gondolom.
Ahogy írtátok a hangulat kihat erre is, ha éppen minden jó, akkor másként látom magam, mint amikor nagyon feszült vagyok valami miatt.

hiaklo 2007.10.30. 20:02:56

Igen bbemeslepke, pontosan! teljesen egyéni és egyedi ahogy az ember önmagát szemléli!
Mindenki azt látja a tükörben...igen igazad van a belső...tükrőződik...a környezet tükrőződik...a gondolkodásmód tükröződik... :)

bbemeslepke 2007.11.05. 15:10:18

A napokban eszembe jutott még valami...
Mi nők hajlamosak vagyunk arra, hogy akkor lássuk szépnek magunkat, vagy legalábbis elégedettek legyünk a tükörképpel, ha a szeretett férfi szeret minket. Ez is egy állapot...
Az lenne a jó, ha mindentől és mindenkitől függetlenül lennénk harmóniában önmagunkkal, kívül és belül egyaránt... de ez nagyon nehéz, legalábbis nekem.


süti beállítások módosítása