EZZEL KEZDŐDIK MINDEN

Elégedetlen vagyok a testemmel! Elégedetlen vagyok a gondolataimmal! Elégedetlen vagyok az anyagi helyzetemmel! Elégedetlen vagyok a partneremmel! Elégedetlen vagyok a gyerekeimmel! Elégdetlen vagyok az egész életemmel!

Friss topikok

  • pretty.bige: Sziasztok! Szentem ez a cikk az emberek nagyrészére vonatkozik. És ez így is van. Mindig voltak ki... (2010.09.06. 17:24) Az ember
  • hiaklo: NEM JÓ A DÁTUM... (2009.02.04. 15:12) Nem működik a blogom?
  • hiaklo: az előbbiekhez képest elég kicsi a látogatottság... (2008.11.04. 08:46) Bosszankodás, harag, stressz, elvárások
  • kati62: Kedves bbemeslepke Igazán szívből és nem szinből irtam amit irtam,köszönet kedves szavaidért.Van n... (2007.11.06. 17:41) ŐSZINTÉN
  • bbemeslepke: A napokban eszembe jutott még valami... Mi nők hajlamosak vagyunk arra, hogy akkor lássuk szépnek... (2007.11.05. 15:10) Tükör

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Témák

Jegyezd meg ezt az oldalt

Az őszinteség

2008.03.10. 15:28 - hiaklo

Fontos dolog, hogy az ember őszinte tudjon lenni!
Őszinte önmagával szemben elsősorban.
Ez a tavaszi időszak nagyon alkalmas arra, hogy az ember önvizsgálatot tartson.
Nagyon nehéz dolga lehet...
Annál is inkább, mert megszoktuk azt, hogy "zsombítunk"...
szépnek...szebbnek szeretnénk látszani mint amilyenek vagyunk...
Holott a szépség is relatív fogalom.
Mi a szép?
Nézőpont kérdése...
Igen a saját kereteim között szép akarok lenni.
Szebb...jobb...okosabb...

Ez egy alapvető tendencia, vagyis törekvés.

De ahhoz, hogy eldöntsem, hogy hol is tartok most...nélkülözhetetlen megállni egy pillanatra és megvizsgálni hol is tartok most.


Ezt a célt szolgálná a "tavaszi nagytakarítás" minden téren...

Akár anyagi szinten (a környezetemben); testi szinten (méregtelenítés); lelki szinten (meditálás-ima) vagy szellemi szinten (érzelmek vizsgálata)...

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr98374392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása