EZZEL KEZDŐDIK MINDEN

Elégedetlen vagyok a testemmel! Elégedetlen vagyok a gondolataimmal! Elégedetlen vagyok az anyagi helyzetemmel! Elégedetlen vagyok a partneremmel! Elégedetlen vagyok a gyerekeimmel! Elégdetlen vagyok az egész életemmel!

Friss topikok

  • pretty.bige: Sziasztok! Szentem ez a cikk az emberek nagyrészére vonatkozik. És ez így is van. Mindig voltak ki... (2010.09.06. 17:24) Az ember
  • hiaklo: NEM JÓ A DÁTUM... (2009.02.04. 15:12) Nem működik a blogom?
  • hiaklo: az előbbiekhez képest elég kicsi a látogatottság... (2008.11.04. 08:46) Bosszankodás, harag, stressz, elvárások
  • kati62: Kedves bbemeslepke Igazán szívből és nem szinből irtam amit irtam,köszönet kedves szavaidért.Van n... (2007.11.06. 17:41) ŐSZINTÉN
  • bbemeslepke: A napokban eszembe jutott még valami... Mi nők hajlamosak vagyunk arra, hogy akkor lássuk szépnek... (2007.11.05. 15:10) Tükör

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Témák

Jegyezd meg ezt az oldalt

Bosszankodás, harag, stressz, elvárások

2007.10.09. 19:45 - hiaklo

A bosszúság egyúttal agresszió is,

amely diszharmóniát okoz, ami pedig betegséget idéz elő.
Aki bosszankodik-stresszeli magát, az nem ért egyet az élettel, nem fogadja el az életet úgy, ahogy van.

Ám teljesen mindegy, min bosszankodunk, azon ugyanis a mi bosszúságunk semmit nem változtat.
Bármin is bosszankodunk, mindig az egészségünkkel fizetünk érte.
Aki nem tudja túltenni magát a sértéseken, az nem elég bölcs, és önbizalma is kevés.

Minden embert olyannak fogadok el, amilyen, és ráhagyom, hogy megváltozik-e és mikor. Még akkor is erre törekszem, ha önmagamról van szó.
Nem mindenki lehet a barátom, de mindenki a tanítóm, még a saját testem is...
Amíg elvárásaim vannak, újra meg újra csalódni fogok (még önmagamban is).
Ha az emberek gyakrabban fordulnának magukba, ritkábban lennének magukon kívül. Most ezen igyekszem...hogy önelemzéssel egységet teremtsek...
Minden képszerű elgondolásunk arra törekszik, hogy megvalósuljon.
Jó, ha tudatosítjuk magunkban, hogy csak azt tudjuk fogadni, aminek jövetelét már látjuk lelki szemeinkkel.


Az élet megteremti azokat az életkörülményeket, amelyeket mi „belső képként” látunk és rögzítünk.
Túlságosan nagyra értékeljük a tudást, és túlságosan keveset tudunk a hit gyakorlati értékéről.
A hit nem más, mint emlékezés az ember saját isteni természetére.
Nem az történik amit akarunk, hanem az, amiben hiszünk.
A hit szellemi ereje összekapcsol bennünket az univerzum egyetlen erejével, amely számára nincsen lehetetlen.

A tudás tényeket állapít meg, a hit tényeket teremt.


 

Most elhiszem, hogy mást is láthatok a tükörben...elképzelem...

A bejegyzés trackback címe:

https://en-vagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr29191571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hiaklo 2007.10.24. 09:57:19

Igen sok tekintetben igazad van...

Bibi 2007.10.24. 15:02:52

Engem meg haragít és stresszel ha valaki állandóan ilyen elvont dolgokról akar blogolni!

bbemeslepke 2007.10.30. 15:14:46

Mostanában sokat gondolkodom ilyesmin. Önismeret, belső harmónia, önbizalom, a saját út megtalálása, a hit, és a hit teremtő ereje.
Nagyon megfogott ez a mondatod Hiaklo: "Nem az történik, amit akarunk, hanem az, amiben hiszünk."
Igen, fontos a hit!

hiaklo 2007.10.30. 19:53:24

Nagyon örülök, hogy ide írtad a gondolataidat! Köszönöm és várom a többi cikkel kapcsolatban is

bbemeslepke 2007.11.05. 15:13:37

Szívesen, kedves Hiaklo! Igyekszem többször jönni ide, tetszik ez a blog!

hiaklo 2008.11.04. 08:46:51

az előbbiekhez képest elég kicsi a látogatottság...


süti beállítások módosítása